3 års jubileum!

Skrivet 2012-06-10 @ 00:22:19


Idag är ingen vanlig dag...
För idag är de 3 år sen jag slutade med droger :)
Riktigt grymt !

Jag känner mig så fri och lycklig !

Och de e snart 3 år sen jag och älskling vart tillsammans :)
Utan honom hade jag aldrig lyckats komma så här långt!
Glömmer inte allt min underbara mami gjort för mig heller :)
Utan dig mami skulle jag aldrig överlevt !

Denna dagen har varit mysig!

Mamma kom på fika och mat, de gjorde även Elise och Anton som sov kvar :)

Vi har kollat film, ätit godis och så.

Nu ska vi sova :)
Elise ska jobba imån så blir frulle tidigt !

Imån ska vi grilla oxå!
Anton stannar här och äter med oss medan Elise jobbar å så :)

Tack mami för presentkortet !!


Kvällen igår va jätte lyckad med mkt dans :)
Grannen och jag dansar skiten ur alla ;)

Måste göras oftare !




Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback