Trött e jag !

Skrivet 2012-07-10 @ 07:24:04

Posted in | Kommentarer (0)

Jaha! Blev en för tidig morgon för mig :/ Vakna till älsklings väckning, sen kunde jag inte somna om :( Men jag tänkte lägga mig i sängen snart och hoppas på mer sömn ! Ska oxå in vänta samtal från jobbet om vilka dagar denna vecka jag kan jobba :) Jobbade ju igår ! Va en lugn dag/kväll på jobbet för första gången. :) Höll på och gäspa hela tiden sist timmen, jag funkar ju bäst när de finns och göra liksom ! :) Men samtidigt e de skönt med såna dagar när man vet att dom e få ^^ Va så kul och träffa mina fina damer och herrar efter en helg :) saknade jobbet och alla jag jobbar med ! Då e de ett bra jobb! För så har jag aldrig känt så snabbt och kommer så bra överens med alla och är så omtyckt och uppskattad :) Näe nu ska jag lägga mig ! Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback