Ledig dag :D

Skrivet 2012-07-17 @ 09:06:05
 
 
Idag är jag ledig :D
 
Så denna natt/dag är jag med min lillebror Anton !
Kom hit inatt .
 
Råkade göra en jätte miss i går, bullen hade lagat mat.
Och vi brukar alltid göra en matlåda och sen brukar de bli en stor bunke över.
 
Så igår när jag kom hem så tänkte jag att jag tar den stora med mig så kan jag bjuda min bror på mat och så va jag vrål hungrig :D
 
Men imorse hade jag ett sms från älskling där han e "skogstokig"
då de verkar som att den lilla matlådan jag trodde va hans lunch inte va de.
 
Fyfan vilken ångest jag har nu:(
 
Va ju inte alls meningen, men nu vet jag till nästa gång att jag ska kolla om han tagit lunch ur den :D
 
Jobbig känsla, kommer känna ångest hela dagen för just detta.
Men tror att han förstår att jag inte menade illa att bara ta all mat ! :D
 
 
Jag har bara jobbat och stått i hela denna månad, och mer kvällar kommer.
De e skönt och jobba kväll tycker jag och sen e de massa pengar :D
Så augusti månad kommer va fin!
 
Då blir de tatuering!
 
Och sen ska jag hitta nått jag och älskling kan göra då vi inte firade våran 3 års dag.
eftersom pengarna inte fanns .
Så augusti blir de mys med varandra :D
 
Vi skulle behöva de!
 
 
Aa idag ska jag hjälpa anton att fixa här hos dom, tills pappa kommer hem med familjen från finland :)
Ska träffa min faster tamara idag, jag va med henne innan jobbet igår :D
 
Hon bjöd på mat och fika , men tänkte om man skulle ta en picknick idag lr nått.
 
på onsdag ska jag städa hos mamma
Få naglarna fixade av Hanna
Sen ska jag jobba kväll :D
 
Fullt på schemat nu mera!
 
Fan snart e de skola igen oxå :D Saknar!
Tror jag enda tills jag inser att mina fina vänner inte kommer vara kvar med mig i år :(
Sånt man får ta.
 
Ska fortsätta jobba förhoppningsviss när skolan börjat :D
 
 
Näe nu ska jag dricka kaffe och lyssna på min knäppa bror ^^
tills tvätten e klar !
 
 
Peace!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback