Härliga väder tider !

Skrivet 2012-07-12 @ 06:05:55

Posted in | Kommentarer (0)

Hejsan ! Igår jobbade jag :) va jävligt lugnt igår måste jag säga ! Sen möte jag Elise ett tag :) Och efter de stack jag till Tumba för häng med mami :) Vi fastna i centrum då mamma ville ta en liten öl ;) men sluta med 2 halv litrar . Haha men de e hon värd då hon jobbar så hårt min fina mamma :) Jag vart hungrig på vägen hem till henne så jag mutade henne att dricka en till öl och bjuda mig på pizza ^^ hehe så sluta med att vi dela på en pizza ! Tack mamma :) Nu är jag på väg till jobbet igen . Ville bara ligga kvar intill Bullen :) Han e världens sötaste när han sover och skrattar ! Hahaha Min älskade . Blir kul på jobbet ändå ju, då jag har så fina personer kring mig :) Sen får vi se vad som händer efter jobbet ! Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback