Äntligen funkar min blogg igen !!!!

Skrivet 2012-07-09 @ 05:27:04

Posted in | Kommentarer (0)

Jag har inte kunnat komma in på min blogg på jätte länge :( Har stått massa konstiga saker.. Men nu är jag äntligen inne :) Ja , som ni kanske inte vet så har jag ett nytt jobb nu. :) Som ger mig mer timmar! Och är redan efter en vecka på den hemtjänsten, jätte omtyckt ! :) Av chefen, brukarna och så . Längtar tills senare idag då jag äntligen får se mina kära brukare ! :) Och träffa alla på kontoret så klart . Va och städa hos mamma igår samt att vi hade besök av Tyzons och gizmas föra ägare :) Vi pratade lite, drack kaffe och dyrligt ! Näe är för trött för att skriva ! See yah :) Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback