Halloj !

Skrivet 2012-01-06 @ 04:04:50

Jaha!

Då har man grejorna klara :)
Billigt vart de, så ser mina nya skor ut !

Ska ta foton på hur jag ser ut i klänningen och allt sen !

Längtar till den 14 :)

Igår gjorde vi inte mkt, jag fixade lite hemma.
Bullen slutade 3 istället för 5 :)

Sen vilade han några timmar, jag stack till grannen och lånade en liten väska till balen bland annat ^^

Bästa grannen!

Sen hem och ligger ännu och glor på matchen men gubben :)
Fast jag somna så jag såg knappt nått ! Haha

Imån lr aa idag kommer bullens bästa kompis lillen på besök !
Kul som fan :)

Nu ska jag spela lite sen sova upp i tid imån !

Hatar att sova bort dagen .


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback