Veckan

Skrivet 2012-02-26 @ 22:11:17

Min vecka har varit kanske soft..
Jag har gjort... Ingenting :)

Näe men jag har varit hemma och fixat en del saker !

Fredagen va jag och Elise ute och dansade !
James, harun och precious va där :)
Jätte roligt !
Vi dansade hela natten, harun fick efter mycket slit dansa med en tjej ;) haha
Grattis !

Riktigt bra kväll :)

Lördagen vart de åka till sandsborg !
Där vart de tatuering på Bullen :)
Riktigt snyggt !

Sen åkte vi och fika hos Elise ! :)
Anton kom oxå dit, då han Elise och kappe skulle ut och käka :)

Jag och Bullen hade en soft kväll .
Med mkt vila och mys !

Idag vart de till och storhandla ^^
Tack mamma!

Så vi har käkat och så, juste vi städade idag oxå :)

Nu e de big brother kväll !!!!!!!!


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback