Kärleken.

Skrivet 2012-02-03 @ 14:48:41

Kärleken är smärtsam, men den är också underbar!
De handlar om att kämpa, balansen e a och o i ett förhållande :)
Balansen menar jag, att man har tuffa stunder och annat men i ett starkt förhållande kan man ta sig igenom allt!

Vi människor säger så dumma saker tull varandra och vi misstolkar varandra.

Därför är de viktigt att diskutera och hitta lösningar !

Den kärleken har jag till Bullen !

Och jag kommer aldrig sluta kämpa! :)

För de är vi för alltid oavsett att vi har vissa saker vi inte tänker lika på :)

Älskar dig mest av hela mitt hjärta!
Mitt hjärta slår för dig och min familj:)

En dag ska vi gifta oss, då blir vi herr och fru :)
Glöm inte att du är mitt allt !!!

Love !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback