Plugg,jobb,sova!

Skrivet 2012-08-21 @ 20:18:02

Posted in | Kommentarer (0)

Nu kommer en sån liten stund igen, jag har tid för bloggen ! :)
Instagram är jag flitig på att uppdatera!

Men bloggen är inte högsta prio :/

Idag började skolan igen, så jävla skönt att äntligen få börja!
Och de verkar bara vara bra folk detta år.
Mindre ungdomar som stör och är oseriösa med sina studier ! *pust*

Är grymt peppad för detta år!
Nu ska jag bara tänka på mina två år, inte hjälpa/tolka åt någon !

De får lärarna göra, så sorry om jag inte bemöter er så trevligt alla gånger ni ställer frågor till mig :)
Men har inte tid med er!

Va hemma en sväng efter skolan och käka m.m :)
Sen ringde samordnaren och fråga om jag kan jobba 17-23 .
Visst sa jag som den snälla och lojala anställda jag är!

Får se hur man känner sig imån ;)

Min underbara älskling fixar maten tills jag kommer hem! Sååå bäst!

En sak mindre för mig att tänka på :) tänkte dock fixa i köket och duscha lite, sen kommer jag slänga mig i sängen !

Haha
Pengar,pengar!

På fredag jävlar, mina nya skor väntar på posten och mitt smink ! Awsome ^^



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback