Mycket gjort!

Skrivet 2012-08-22 @ 18:15:27

Posted in | Kommentarer (0)

Hej!
Idag har jag fått mkt gjort :)

Har varit i skolan några timmar, sen va jag och hämta ut mitt nya smink jag köpte!
Kl 13.30 va de dags för min akuta tandläkar tid!
Drog ut en tand föra veckan, igår började tandvärken på nästa tand..
Härligt!
Dock inte så farligt pris.
520 :- en tand och denna tand dom drog ut kosta mig 1070:-
Tänkte nu jävlar kommer alla mina pengar denna månad gå åt att jag hänger hos tandläkaren och drar ut massa tänder ;)
Men de va inte alls farligt!

Älskar min tandläkare, han e den absolut bästa och snällaste!
Han sa till och med till sin kollega att boka om en annan dam då detta är mer viktigt :)
Han verkligen känner med en.

När jag ringde så sa dom att dom har tid, men min tandläkare trodde bara att han skulle kolla på tanden då de blivit missförstånd att jag hade infektion :/
Men han drog glatt ut den trotts att han inte hade tid egentligen :) fint av han !

Sen gick jag hem.
Hämtade panten och handlade, tvättade, diskade, gjorde typ 10L pasta och 10L köttfärssås :) sen hängde upp tvätten, dammsög, dammade, gjorde rent under diskbänken då de kommer folk och fixar avloppen imån och nu sitter jag och väntar på min älskling :)

Så ska vi väl äta , Anton sover redan då han satt uppe inatt och han har varit i skolan :)
Får se hur tidigt han vaknar imån !

Inatt kommer jag i alla fall få sova, nu när jag slipper denna tandvärk!
Fattar inte, kommer snart sitta här utan tänder om jag fortsätter i denna takt;)

Fan va underbart att de e två dagar till pengarna kommer !!!!!!
Då jävlar ska här betalas allt möjligt, fixa ihop nått mysigt jag och älskling kan göra.
Aa får se hur långt pengarna räcker :)

Gillar att mitt schema denna termin är så bra att jag kan jobba kväll alla dagar utom onsdagar om jag vill och om de finns pass :)
Bästa!

Näe nu ska jag fixa lite till !


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback