Bloggen dont be mad at me ! ^^

Skrivet 2012-08-15 @ 13:30:32
 
 
 
Jag vet!
 
Det va typ 100 år sen jag skrev nått här :/
Men så här är det, just nu är de mkt i livet som händer.
 
Jag jobbar/har jobbat jätte mkt den föra månaden !
Fick ju hemtjänst jobb :D
 
Så de har tagit de mesta av min tid.
 
Nu e jag lite ledig här innan skolan som börjar den 21 :D
Jag hoppas jag får ett bra schema i år så jag hinner in till jobbet efter jag slutat.
Då kvälls passen börjar 16.00 .
 
Annars får de bara bli helger jag jobbar.
 
Blir mkt pengar denna månad!
Skönt efter allt slit och de dåliga månaderna vi haft då de precis har gått runt.
 
Så blir till att göra nått riktigt mysigt jag och älskling :D
För å fira våran 3 års dag i efterhand.
Bullens 3 års dag då han varit nykter och drogfri.
Min 3 års dag som jag varit nykter och drogfri.
 
Mycket firande med de behöver vi känner jag, efter lite tuffa tider med ekonomi och elände!
 
 
En till sak som hänt är att min bror Anton har flyttat in hos oss ! :D
Då min pappa inte alltid e den bästa..
 
Så nu har vi en till i familjen!
Tycker de e jätte mysigt att ha han boende här.
Och han hjälper till här hemma utan tjaffs !
 
Aaa de e skönt !
 
 
Så ser de ut just nu.
 
Nästa vecka tillbax till de gamla vanliga.
 
Måndag: Älskling tillbax på jobbet efter 4 veckors semester !
Tisdag: Jag tillbax till skolan efter en evighets jobbande :D
Onsdag: Anton tillbax till skolan efter jobb och slapperi !
 
Härliga tider !
 
 
 
 
Peace!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback