Vårväder !

Skrivet 2012-04-05 @ 15:20:25

Underbara vår !
Stanna hos oss nu, ingen mer kyla och snö tack ! :)

Idag ska vi ha film mys hos oss .
Med love birdsen Elise & Anton :)

Mysigt !

Jag ska laga till nått gått .
Kanske till och med baka något gott!

Står i vårby gård och väntar på tunnelbanan .
Ska möta älskade Bullen på tuben :)

Va hemma idag, då de inte va några lektioner mer än att sitta och grilla över öppen eld .

Så jag stor städade och så istället!
Skönt att ha gjort de :)

Så nu ska här slappas.
Påsklovet är här!
Skola den 16 igen :)

Ska njuta till Max !

På lördag ska jag ut med sosso ^^
Och Elise + eve :)

Får se om fler ska med , här ska as skakas ! ;)

Måste ju dansa och njuta av livet, alltså göra sånt man brinner för !
Att va med älskling är de jag brinner för mest!

Sen är de min familj och vänner!
Ps, bara mina hjärtevänner :)

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback