Tjoolloolloo!

Skrivet 2012-04-03 @ 09:02:06


Idag började jag min morgon med att packa väskan för att dra till gymmet !
Drog på mig lite kläder och gick i rask takt till gymmet :D

Blev att jag körde igenom hela kroppen idag !
Riktigt skönt, fan har inte gymmat på 1 mån :O

Kommer kännas imån!

Fast så mkt som jag har dansat denna helg så kommer jag kanske inte ha sån värk:P
Fast då gymmar jag bort skiten imån ! :D

Nu ska jag köra 5 dagar i veckan som vanligt och typ dansa på helgen lr promenera^^

Här ska fettet bort !


Har sån bebis längtan så de är sjukt, drömde igen att vi fick barn!
Vill bli mamma nu.
Men jag vill gå ner lite till innan :D

Vi fick ju med oss barnvagn, spjälsäng, resesäng hem från bullens bror.
haha grannarna lär tro att vi väntar barn.
Men de e ju bra i förebyggande syfte!

Vagnen e en som man kan ha från föddseln upp till typ 1-2 år typ tror jag :D
kan inget om vagnar .

Den har dom bara användt till en av döttrarna, så den e riktigt fin!¨


Så de så!

Ajaa de va väl de jag ville säga :D

Ps, följ mig på twitter oxå!



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback