Skola !

Skrivet 2012-04-16 @ 08:05:43

Ojdå !

De va länge sen jag bloggade :/
Har inte glömt, men har har varit helt inne i sons of anarchy hela påsken :) haha

Nu har jag sett klart 4 säsonger !
Väntar med spänning på 5 ans säsong :)

Är helt kär i denna serie !

Så de e typ de som har hänt sen jag blogga sist :)

Träffat lite vänner och familj och så , bland annat Tessan och Fredrik ! + den lilla magen :)

Är fortfarande sjuk !
E inne på typ 3 veckan nu :(
Fattar inte vad detta är !
Om jag inte e helt frisk till torsdag så bokar jag tid på vc .

Menar de kanske e så att jag behöver någon tablett !

Sitter i skolan nu igen !
Väntar på att kl blir halv då vi börjar:)
Jag är tidig som vanligt .

Kunde inte sova mkt inatt för jag hosta sönder varje revben i kroppen typ :(
Så e trött !

Men men ...


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback