Aa oj är ordet !

Skrivet 2012-04-23 @ 04:34:06

Jag glömmer helt av att blogga nu mera, en fas lr nått.
Jag gillar twitter för där skriver man bara korta saker,
Känns som att mitt liv inte är så händelserikt längre ;)

Näe men skämt och sido, jag ser appen på mobilen varje dag ändå missar jag att göra ett inlägg.

Jag får helt enkelt försöka bättre än att skriva typ ett inlägg i veckan :)
Jag är fast i O.c träsket nu!

Sen sist då jag glodde mig galen på sons of anarchy!
Abstinensen efter sons är sjuk, kan dom bara släppa 5 säsongen !

Aja får se o.c så länge :)

Sömnlös är jag som vanligt!
Ska snart duscha och fixa mig för en dag i hagaparken med skolan .
Hoppas vädret blir bättre annars vette fan!


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback