Som vanligt ...

Skrivet 2011-09-17 @ 01:13:34
















Är så trött på att bli besviken,
 från att många säger att dom kommer till att inte någon alls kommer typ ..

Fattar inte varför man inte bara säger nej på en gång liksom !

Ajaa, sömnlös igen .

Funderar på hur jag ska lösa detta till imån då min faster från gbg kommer och hjälper mig.
Och hon frågade tidigare i veckan om de kommer några,
så de lönar sig för henne att komma hit.

Aaa, då ja !

Inte nu längre, känner mig lite ledsen över att hon kanske tycker de är dåligt av mig ..

Men vad ska jag göra, vill ingen så vill dom inte !







Får väl se hur dagen blir ^^

Hoppas i alla fall någon kommer ...

Men till en annan sak,

idag va jag hos mamma i massa timmar.

För jag kunde inte ta mig hem tack vare min mage!

Börjar fundera på om jag e laktos lr gluten allergiker :/

Måste undersöka vidare på den fronten !





När jag kom hem idag hade min söta Bullen:

Dammsugat

Tömt kattlådorna :D

TACK ÄLSKLING, DU ÄR BÄST !





Sedan möblera vi om i vardagsrummet lite,
då bullen inte va nöjd ;)

Men blir väl bra när man vant sig med hur de ser ut nu :D





Nu tänkter jag glo runt på datan, sen blir de sova.
Eftersom jag kanske har gäster imån :D




PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback