Ohh happy days !

Skrivet 2011-09-05 @ 16:49:09












Idag fick jag BÄST brevet ever !

Välkommen till provtagning den 19 okt, för beräknad operation den 24 okt :D:D:D
Om inte något akut kommer in.

Jag e sååååååå jävla glad !


Tänk att den saken gjorde hela min dag bättre . ^^

Fick utskällning av min lärare då jag svarade på hans fråga vad snål e.
Och dumma Lina skämta till de : JUDE !

Ojoj ni skulle hört... :P

Men de sjuka är att han är svenska lärare och hel svensk, men han blir arg om man skämtar om utlänningar.
Men så fort någon snackar och svenskar då är de ingen big deal.


RASIST MOT SVENSKAR!

Jag menar de va ett skämt, ett dåligt sådant men kunde inte kontrollera mig ^^


Men men , man får stå ut med att känna sig som en utlänning i sitt eget land.
Jag menar inget illa men blir så trött på att alla jävlar tror att dom hjälper utlänningar genom att ta in dom i skolan.

&

Så har dom inte fått lära sig svenska språket.
Hur tänker man ?

Jag menar hur jävla taskigt är inte de mot dom att göra så !?

Dom skiter ju i att dom ska lära sig verkar de som.


*pust*

Tack för att jag fick lätta på hjärtat !



Åter till den roliga nyheten !!!


Jag är såå nervös nu när de är verklighet liksom. :D

Nu är de till och förbereda sig :D

Bullen måste ta ledigt under operationsdagen, lr aa måste å måste .
Men jag hoppas han gör de,
för vill ha han vid min sida när jag sövs och när jag vaknar !

Och om mamma eventuellt vill va med :D


Måste köpa min 3 veckor pulver mat !



En sak till, igår va min 2 månaders dag :D
Sen jag sluta röka !

Ska köpa nikotinfritt snus imån.

Näe nu ska jag facebooka lite, sen ska jag börja med maten tror jag.

Älskade Bullen slutar om 15 min :D

Så han e hemma halv 6 !


Åh va kul och berätta nyheten för han . ^^






Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback