MysSöndag !

Skrivet 2011-09-11 @ 17:34:07














Hejsan !


Idag har vi jag städat här hemma :D
Och fick hjälp av Älskling !

Sådant man uppskattar mest.

Nu sitter jag och njuter med bra musik ^^

Ska ha myskväll idag, som vi hade igår med !

Fast igår hade vi de jag, bullen och hans syster :D

Nu är de bara jag och bullen !


Men vi hade jätte mysigt igår, vi handlade lite sen åt vi lunch. 
Sedan hämtade en soffa som Linda skulle ha.
sen fika vi hos Putte ,
Åkte till Linda och dumpa soffan.

Sedan stack vi på bio och såg JÄGARNA 2 !!

Såååå jävla bra !

Sen satt vi här hemma och slappa efter de :D









Nu ska jag bara lyssna på musik typ.

Sen blir de till att laga mat senare !

Idag ska jag laga lasagne såååå gott, va länge sen vi åt de ^^





Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback