Ju mer dom spottar ...

Skrivet 2011-09-21 @ 15:38:53












http://www.youtube.com/watch?v=MbPNwzFNQ7E



Hej !


Idag har jag varit säng liggande med magsmärtor, fattar inte vad felet är!

Dom sa att de inte va äggstockarna för något år sen,

men då undrar jag: VAD ÄR DE DÅ ?

Dom att de säkert bara e tarmarna *du behöver skita rent ut sak*

Men de är inte de,

jag varit på toa och allt .

Jag menar ja är inte helt efterbliven !





Till en helt annan sak!

Låten är grym, men jag känner med den ...

Är så trött på folk asso!

Just nu en gammal vän till mig, som skaffat flickvän och nu dissar han alla sina vänner.

Inte nog med de så har han tagit bort mig från fb :/

STEKARE !

Så är de med vissa killar,

när dom skaffar flickvän så glömmer dom bort sina vänner som stått och tröstat.

När dom gjort idiot val med sina ex.

Hoppas du är lycklig med denna tjej, hoppas hon är lycklig med dig ....

Men mig kommer du aldrig mer kunna luta dig imot !







Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback