I sit in the dark room all alone ...

Skrivet 2011-09-18 @ 02:54:48












Hejsan !

Idag har jag haft en misslyckad demo !

Hade dock en vän som kom :D
Tack gumman !

&

Som beställde mkt nya kryddor men även ansiktsprodukter ^^





Sedan va jag hos pappa, men de underbara gbg gänget !

Och bröderna å så :D

Sandra följde med mig dit, vilket va mysigt.

Nu har hon sett mina nya syskon ^^

Hon vart helt såld för lille Jonathan !





Efter de kom Natalie och hennes vän Marina hit´:D

Vi skrattade jätte mkt, dom förkrökade!

&

Nu är dom i stan !

Hoppas dom inte kommer vilse, då ingen av dom hittar i stockholm :P

Annars får jag väl åka och hämta dom lr nått .
hehe

Sitter uppe och väntar på dom,
för dom ska sova här .

Får se när flickorna dyker upp igen !







♥ Peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback