För att du ...

Skrivet 2011-09-13 @ 13:42:11

















Igår insåg jag hur mkt jag verkligen älskar dig ,
när du håller om mig känner jag hur världen stannar och det finns bara vi för alltid .

Mitt hjärta slår för varje andetag du tar,
när du sover ligger jag och tittar på dig
och tänker på vilken tur jag har att du kom in i mitt liv .

Finns ingen man som fått mig att känna mig älskad ,
men du får mig att känna mig så värdefull och älskad .

Jag är dig så evigt tacksam att du står/stått ut med mig .
Du räddade mig från mörkret , du håller om mig om natten så jag kan somna tryggt .
Jag vill bara vara med dig tills jag dör och även där efter .
Du e mitt allt ..

Min bästa vän , min man , min vardag , mitt liv och min framtid !
Ser så mkt av framtiden med dig , att få vara din i vått och torrt ,
att ditt hjärta slår för mig lika hårt som mitt slår för dig .

Kommer aldrig sluta älska dig ! Jag gör allt för dig .
Blir hel med dig , du lyssnar när jag mår dåligt .

Och det tackar jag dig inte alltid för , men du ska veta att jag uppskattar dig och
din varma famn som jag älskar att krypa ihop i .

Du e så söt när du vaknar upp när jag lägger mig brevid dig och du lägger armarna om mig.
Du e så värdefull för mig , skulle vilja ge dig hela universum .

Alla stjärnor på himlen står för hur mkt jag älskar dig .

Jag älskar dig för att du gör mig till en bättre och gladar människa,

för att du får mig att bli lugn

för att du finns vid min sida

för att du älskar mig för den jag är

för att du håller om mig om natten

För att du e en underbar människa 

 för att du e en så stark person
Och för att du gör mig helt gaaaaalet lycklig .




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback