Våran helg .

Skrivet 2011-10-31 @ 05:21:12












Hejsan !




Fredagen, va vi och storhandlade med hjälp av VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ! :D

Och bullen då. ^^

Som bar in allt och packade upp allt och la in i skåpen och allt!







Lördagen, jag och bullen åkte till skärholmen för att gå runt lite.

Vi kom hem med plåster till mig

&

en liten påse med saker till katterna :D

Min bror Anton messade när vi va på väg till skärholmen och frågade om jag vill träffas.

Självklart!!

Så han kom till skärholmen och gick runt med oss :D

Sen åkte vi hem och Anton hoppa av i hallunda för att äta middag hos sin mormor!







Söndagen, bullen dammsög och torka golvet här hemma :D

Så fin kille har jag!

Medan jag va i tvättstugan som vanligt ;)

Vi hade en del tvätt denna gång.

Så igår hade man rent hem, nybäddat och allt !

Mysigt som fan :D

Ps, de är ju inte skitigt nu men ni fattar ;)
hehe









Så har våran trevliga helg sett ut :D







Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback