En sådan där, bra dag ...

Skrivet 2011-10-05 @ 16:04:27













Helloo !


Idag har dagen flugit förbi ..
Men den har varit bra :)

Nu sitter jag och snackar med en tjejkompis och lyssnar på musik !



Sitter och funderar på hur de kommer kännas att bara dricka i 2 veckor från och med måndag ^^

Asso då menar jag modifast drycken!

Får inte äta eller dricka något annat, vatten får jag dock dricka :D

Så blir en stor förendring, men jag menar kan ju va bra och "träna" tills efter operationen .

Då jag bara får dricka flyttande, sen puré liknande sedan "vanlig mat" typ ...


Jag längtar såååå till operationsdagen, hoppas inget kommer imellan som gör att dagen skjuts fram.

Ska blir skönt att orka mera ! :D

Jag skiter i allt negativt, jag ser de som en stor lättnad när allt e över.

&

Jag börjar rasa i vikt !! *jippii*

Äntligen !





Då ska jag fan ut och dansa den då jag gått ner och så :D !!

Saknar att dansa och ska ta tag i sjungandet !

Börja med sång lektioner eller nått.

Sen ska jag träna varje dag minst 1-2 timmar på gymmet!

Minst 2-3 lång promenader i veckan (1-2 timmar)

Gå minst 30 varje dag !





Inköp efter operation:

Köpa cykel.

Köpa tränings skor.

Köpa träningskläder.

Så småning om:

Fylla garderoben med allt nytt !





Ser så mkt fram i mot detta !!!! :D








Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback