Igår och idag...

Skrivet 2011-10-16 @ 14:25:19











Tjaba !


Vaknade upp på topp humör idag :D

Sitter och pumpar musik i högsta volym, efter min frukost !

Love it ^^


Igår va jag, Bullen & Linda och kollade på Dennis innebandy match igen :D

Det vart oavgjort igen oxå ..

Riktigt bra spelat av min bror och en till kille i deras lag.
Och så klart målisen demond :D


Sen bestämde sig Dennis för att sova här, vilket pappa tyckte va okej.

Nu är han helt barn fri !

Frun med barnen Emil & Jonathan är i finland .

Och Dennis här, Anton e nog inte heller hemma .

Han har nog semester för sig själv där hemma, sitter med en öl och kollar på fotboll kanske.
HAHAHAHA



Näe nu ska jag fixa lite här hemma, har tvättstuga kl 18 :D!


Så här se vår nya förvaring/tvbänk ut !









Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback