Tomhet...

Skrivet 2011-10-10 @ 10:53:49













Hejsan !

Idag började jag min diet inför operationen :D

På morgonen va de okej liksom,

de va nu vid 10 tiden när alla käkade mackor som min mage sa hjälp ^^

Men jag tog min kaffe drink och gick ut istället !



Nu är de handledning i skolan = gör va fan du vill ;)

Så jag sitter på facebook och här på bloggen då :D

Har musik i öronen så jag slipper prata med folk, visst e jag smärt !?




Jag är lite deppig idag,
känner mig tom !

Jag kände mig deppig redan igår kväll, men nu känner jag att jag hellst bara skulle vilja gå hem och ligga i sängen med katterna .

Men man måste ju va i skolan :D

Kommer bli skönt med en paus från skolan efter operation !

Så man får slappa och få igång kroppen efter allt liksom .





Men nu ska jag hålla på med annat .

HEJDÅ !





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback