To you my life's greatest love <3

Skrivet 2011-10-12 @ 14:20:32






I Will Love You Until The Day I Die !






Älskling!

Jag är så glad att jag har dig.
Att du stöttar mig igenom denna jobbiga period kommer jag aldrig glömma!



Finns ingen som stått ut med mig tidigare,
men du står till och med ut med mig nu när jag är mer grinig än vanligt :D



Du är den finaste personen i mitt liv !



Glöm aldrig att oavsätt hur jag än muttrar åt dig så älskar jag dig från djupet av mitt hjärta !
Och de kommer jag alltid att göra.



Jag uppskattar när du lyssnar på mig,
för vissa saker kan va viktiga.



Att du visar mig respekt och kärlek !
Är såå värdefullt,
mer än du annar!



Jag lovar dig att jag kommer bli en gladare person framöver efter detta !


Jag älskar dig mitt allt Andreas Nilsson <3






http://www.youtube.com/watch?v=E5fhax_wOs4








Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback