Söndagen innan operationen !

Skrivet 2011-10-23 @ 19:42:27






















Hejsan !


Jag startade morgonen 6.15 idag :D

Käkade min frulle,

packade ihop alla kläder till tvättstugan.

Kl: 7.00 började jag tvätta, torka och mangla i 180 ^^

Min fina granna kom ner vid halv 10 och tvättade några maskiner :D

Jag tycker det är så skönt när man kan dela passen, för då kan man tvätta oftare och så !


Nästa vecka fick vi 2 pass i rad :P

14-22



Sen dammsög jag, skura och dammade :D

Allt detta medans min käraste sov sött, men de unna jag honom !

Och idag fick Bullen Chilliconcarne .

BÄSTA MATEN EVER!

Jag älskar chilliconcarne.

Han tyckte de va mkt gott oxå !


Tur de.

Jag gjorde stor kok ! hehe





Nu har vi satt upp en spegel i hallen :D

Som söta grannen köpte på ikea,

då hon visste att jag ville ha en sådan !

Och hon såg att den va på erbjudande oxå, så tack fina Carita !


Nu sitter jag och väntar på min omtalade granne ^^

Hon har köpt lite annat till oss oxå :D

Hon skulle bara äta,

sen skulle hon höra av sig .





Jag är glad och pigg idag !

Jag har en sån där känsla inför operationen, som när man va liten ni vet.

När mamma berättade att man skulle till grönan lr något kul.

Och man visste att imån åker vi.

Glädjepirret i magen liksom :D

Kommer ihåg på morgonen när mamma väckte mig och syrran och vi visste att de va en sån rolig dag !

Vi hade ju varit vakna ett tag innan mamma kom in i rummet för att väcka oss.

Så vi låtsades sov !

Och när mamma sjöng : God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt ....

Så flög vi upp ur sängen ,

och utbrast : JAAAA GRÖNAN!


hahahahha





Så jag känner att operationen kommer gå bra imån :D

Ska bli så skönt,

har väntat på detta !

Och ska bli skönt och bli av med alla hinder för att jag ska kunna göra vardagliga saker !



Näe nu ska jag fixa lite :D








Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback