Myser av hösten .

Skrivet 2011-10-21 @ 12:55:21












Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mkt, mer än små plockat:D

Sitter och väntar på att botkyrka byggen ska komma och besikta min lägenhet.

Då jag är på väg att ta över lägenheten :D



Och sen ska jag till Bullens syster och vi ska hjälpa henne med lite där hemma.

Hon drar ju till Florida den 1a^^

Så vi ska passa på och träffa henne så mkt som möjligt innan.

För hon har planer om att stanna där i 1 år, hon ska jobba där.

Men man får väl se hur länge hon stannar där. :D



Innan de ska jag möta Melissa från min klass, världens gulligaste !

Hon ska ge mig läxor.

Då jag varit sjuk och missat en del:D

Tack gumman !!

Hon kommer fortsätta att lämna läxor till mig efter operationen med,

fram till de att jag ska till skolan så klart :D

Är hon inte världens gulligaste ?

Hon bara tog på sig de utan att jag ens frågade lr nått.

Där snacka vi en riktigt fin vän !







Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback