Lovely !

Skrivet 2011-10-01 @ 23:18:49














Tjena !


Jag ber om ursäkt att jag blivit så dålig på att blogga :/

Va ska man göra liksom,

de är mkt med skola och allt annat vardagligt :D



Igår va jag och tatuerade mig !

Är sjukt nöjd, natta is the best ^^





Kommer en bild till sen, så ni får se hur den blev när den läkt klart :D

Den e ju svullen och röd nu ;)



Idag har vi varit & kollat på min lille brors första innebandy match !

Han är jätte duktig.

Hans lag gjorde 5-5 i sista sekund. *berömda fitthåret*
Hehehe


Nu sitter vi och har myskväll !

Jag, Dennis & Bullen .



Dennis ska sova här och följa med oss till Bullens mamma imån:D
Då vi skall fira hennes "gubbe"

Så de blir kul, hoppas jag!

Sedan blir det hem och städa lite och koka korvsoppa ^^

Vi har ju köpt xbox 360.

Så igår sjöng jag och älskling för fulla muggar :P
Jag vann hela tiden .



Idag sjöng jag och Dennis, jävlar va jämt de va ibland .

Jag älskar lips som de heter till xbox 360, dock tycker jag de är synd att de inte finns lika många skivor som de finns till ps.



Fick gosa me dom fina små pojkarna idag oxå :D





Nu skall jag titta lite på film lr nått !





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback