Lördags middag ala Nilsson´s!

Skrivet 2011-10-22 @ 23:26:11















Hejsan !


Idag har vi varit hemma hos Bullens bror Patrik !

Han och deras mor Eva hade lagat : Potatisgratäng, fransyska, morotslåda, sallad och någon sås :D

Bullen sa att de va jätte gott.

Själv kunde jag ju inte smaka, men både Patrik och fina Eva är duktiga på att laga mat :D

Så de vet jag i alla fall !





Sedan satt vi i deras stora lyxsoffa ! ^^

Och hade mysigt, så mysigt att jag hade kunnat sitta där till i morgon :D

hehe





Nu har jag rensat i alla skåp här hemma.

Det e sjukt va mkt man sparar utan att lägga märke till det liksom :P

Man bara kastar in i skåpen,

sen hittar man både de en och de andra.

Mesta dels bara skit saker.

Som nys hittade jag en JÄVLA fax jävel som tjej kompisens pappa lura på mig :S

Jag menar va FAN skulle jag med den till ?! HAHA

Så nu har jag kastat ut 2 ikea kassar fulla med skit :D

Skönt att ha det gjort!

Nu ska jag kolla runt på nätet, vi hörs imorgon !











Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback