Höstkväll ...

Skrivet 2011-10-20 @ 17:29:35










Hej !


Jag vet, jag är dålig på att blogga .

Men det är så mkt just nu, även om jag går hemma så är de mkt :D

Idag känner jag mig riktigt bra !

Så tror jag är helt frisk nu.



På måndag är det operation som gäller :D!

Jag ser så fram i mot de .

Vi får se hur bloggandet
blir då, men tror de blir bättre eftersom jag kommer vara hemma 2-3 veckor :D



Och de kommer bli jobbigt,

då jag redan varit hemma i 2 veckor och varit sjuk !

Fan måste fixa en massa innan måndagen.


Men ville vara skriva lite och vissa er våran nya soffa vi hämtade igår:D





Kenya gillar den nya soffan :D

Just nu ligger alla 3 i soffan !

Och jag där i mellan hehe









Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback