Home sweet home !

Skrivet 2011-10-27 @ 07:25:02
















Hejsan ! :D


Igår fick jag komma hem !

Jag började ju plocka som vanligt här hemma, jag kan inte bara slappa :/

Bullens underbara syster hämtade mig från sjukan .

Och min lille bror Dennis kom till sjukan för att hjälpa mig att bära ner allt :D

Så underbart med syskon ! ♥


Jag bjöd dom på pizza som tack !

Och jag åt bara lite yoghurt med kanel i, så gott !

Men idag tänkte jag koka soppa till mig.

Mormor ska väl komma på besök, så jag hoppas att hon hjälper mig.

För jag kommer inte klara att skära allt :D


Jag får inte bära mer en 1 liter på 6 veckor !

Såå, jag känner mig enormt jävla handikappad.

Men men, jag får ta hjälp av bullen då jag inte kan själv men han verkar väldigt hjälplig :D

Tack hjärtat !





Och tack för att du tar sprutan på mig varje kväll, för de hade jag aldrig klarat själv.

Och tack för att du hjälper mig hela tiden.

Och tack för att du älskar mig.

Och tack för att du är det bästa stödet jag har i denna process!!





Jag mår okej faktiskt, visst de kommer smärtor i vågor.

Och de värker i armar, nackeoch axlar.

Men det är inte så konstigt !

Dom har ju varit inne i magen och dragit och fixat ;)

Så man får lätt värk.

Men har några värk tabletter kvar :D





Dennis sov kvar här igår, men han stack till plugget för 15 min sen typ :D

Tack fina bror för hjälpen !





Den 4 nov ska stiften bort från magen :D

Och den 14 nov går min sjukskrivning ut !

Får se hur jag klarar denna sjukskrivning, då jag inte får göra mkt!




Näe nu ska jag äta lite till :D



Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback