Hjälten i mitt liv !

Skrivet 2011-10-31 @ 04:53:01












♥ Andreas Nilsson ! ♥


Älskling, du är den vackraste personen som finns .

Jag är så lycklig och tacksam över att ha dig vid min sida varje dag !

Speciellt under denna jobbiga period,

allt du gör för mig & oss!





Det är så skönt att du ser på mig om de är något,

lr om jag är arg och sur så förstår du att de inte alltid är på dig .

Jag trodde aldrig jag skulle finna dig!


Jag trodde evig kärlek bara fanns i filmer...


Men jag hade fel,

den eviga kärleken finns !

&

Jag har hittat min eviga kärlek, utan tvekan!


Du finns där jämt,

du älskar mig innerligt mkt.

Du ler mot mig,

du ser på mig med den där djupa och ärliga blicken.



Tack älskling för allt du gör för mig !

&

För att du älskar mig oändligt mkt!









Peace And Love !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback