Början av veckan.

Skrivet 2011-11-02 @ 22:43:18















MÅNDAG


Jag va hos Sandra !:D

Hennes lillebror va där oxå, han e lika gammal som min ena bror Dennis .

Så kändes som att va med sin bror;)

Vi hade i alla fall jätte kul!

De vart ingen sömn den natten, mer än för Sandra.

Vi andra låg uppe och snacka om allt mellan himmel och jord!

Sara och stefan sov väl typ 1-2 timmar.

Men jag låg uppe för vi skulle upp 9.00 och jag vet att jag inte hade kommit upp annars.
hehe




TISDAG


Bullens syster Linda åkte till florida idag ! :D

Hoppas hon får de kul där.

Och att hon inte jobbar ihjäl sig !



Denna dag är lite deppig för mig!!

Då det idag är 3 år sen min bonus mamma gick bort :(

Mamman till mina fina bröder,

som jag tänker på varje dag!



Och hoppas att dom mår bra, att dom säger till om dom inte gör de!

Men just idag är de en sådan dag som jag tänker på dom mest,

och på Fatima!

Hon va en sååå underbar människa att ha kring sig, de finns ingen som e som Fatima va !



Hon älskade mig som sin egen dotter,

hon tyckte alltid att jag va vacker oavsätt vad.

Hon höll om mig och drog fingrarna genom mitt hår när jag va ledsen.

Nu menar jag inte att min mamma inte gör de :D

Men Fatima är enormt saknad!

Jag glömmer aldrig den sista meningen du sa i telefon den där dagen:


" Lina, ta hand om mina fina pojkar! Lova mig det!?"



Det gör jag Fatima !

Du finns alltid med oss, i våra hjärtan, i våra tankar och våran vardag!

Älskar dig för alltid !!!










ONSDAG

Idag har jag varit i Tumba !:D

Med bästa Sandra, Sara & Stefan.

Vi satt och snacka jag och Sara innan dom andra kom.

Hon bor på samma adress där jag bott största delen av mitt liv :D

Så jag berätta massa minnen,

både bra och dåliga!


Sen åkte Sara och Sandra på Rihannas konsert!
Som vart INSTÄLLD IGEN :O

Arga ringde dom och berätta detta.

Jag skulle ha gott med Sandra, men Sara köpte min biljett då jag inte vågade åka.

Eftersom jag har opererats och så.


Näe, nu ska jag gå och lägga mig i sängen!

Ha det bästa !








Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback