Söndagen är här !

Skrivet 2011-11-27 @ 07:36:45

Hejsan !

Igår va en lång och härlig lördag !:)

Jag och Bullen va och firade Lollo och hennes mor :) dom fyllde 20 & 40 år !

Sen åkte vi till min pappa, för att fira min fina lille bror Dennis oxå :)

Kramade om minstingen Jonathan igår, fick enorm bebis längtan.
Mer än vanligt liksom !
Bebisar luktar så gott och är så söta så man smälter :)

Jag e sååååå redo för barn snart !!
Att bli mamma är de som fattas i mitt liv för att bli hel !

Jag har allt jag önskat, Bullen kommer bli VÄRLDENS bästa pappa de vet jag !!! :)

Shit låter helt galen men men ! ^^

De va riktigt mysigt att träffa alla syskonen igen , förutom cicci då .
Henne ska vi träffa idag :)

Hon kom ju till Sverige på snabb visit liksom, så man ska ju passa på ^^

Näe nu ska jag va social !

Elises son kappe vaknade nys gråtande :( plutten



Peace !


Kommentarer
Postat av: Karstenvilma

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-12-27 @ 14:18:50
URL: http://karstenvilma.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback