Slutet av veckan.

Skrivet 2011-11-05 @ 08:17:33














TORSDAG


Jag va i skärholmen i några timmar, innan jag möte upp älskling i sätra :D

Då vi åkte till jakan för att hämta ut Bullens packet som hamnade där av någon dum anledning!

Det tog långt tid att hitta rätt.

Eftersom i jakan har dom ju massa olika ställen man kan hämta ut på.

Men den vi hämta ut på va det skummaste jag varit med om asso ^^

Sen kom vi äntligen hem !

Dennis och hans kompis sov över.

(hans kompis stack mitt i natten)

´Söta Lollo va på fika oxå !








FREDAG


Jag och Dennis sov ut :D

Sen ringde mamma och krävde kaffe och bulle ! ^^

Så jag gick till affären och köpte masariner det första jag gjorde.

Sen plockade jag lite här hemma efter grabbarna.

Sedan ringde de på dörren,

där stog min söta mor !

Mamma kom för att ta bort stiften jag hade på magen. :D

Då mamma är en coolish sjuksköterska så gick hon till jobbet och snodde värktyg för att ta bort stiften ;)

Och jag kände inte de minsta!

Mamma är SÅÅÅÅ duktig på allt, jag fattar inte.

Jag har alltid kännt att mamma passar som sjuksköterska.

För hon har alltid haft rätt om allt gällande min syster,

mig och andra om något varit fel liksom .


GOOD MAMI!









LÖRDAG


Idag skulle Bullen ha tatuerats, men som den otur vi har...

Så har hennes maskin gått sönder :(

Men men

Vad ska man göra liksom ?

Det blir förhinder ibland, så enkelt är det.

Men det är ju så klart jobbigt när det händer saker flera gånger .

Då man har bokad tid, men de kommer fler chanser! :D

Så vi får se vad som händer idag, beroende på vad min gubbelubbe orkar.

Han har ju så ont i ryggen att han knappt kan röra sig,

men så går de när man inte tar hand om sig själv !

Får ge han lite massage sen så kanske de lättar ett tag i alla fall.









SÖNDAG


Blir det tvätta som vanlig ! :D

Kanske lite häng hos grannen i vanlig ordning.

Sen ska jag väl kanske dammsuga lite om de behövs, jag storstädade ju igår så!

Aaa, de är väl det hela för denna vecka skulle jag tro :D


Ha en underbar helg !











Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback