Mysvecka .

Skrivet 2011-11-08 @ 09:24:22











Hejsan !


Igår gjorde jag inte så mkt mer än att skicka iväg "lilla" Dennis till jobbet med Bullen!:D

Dennis gör sin 2 veckors praktik på Bullens jobb .

Så Dennis ska sova här på veckodagarna,

riktigt mysigt att ha lille bror hemma hos oss tycker jag !

Han praktiserar mellan 8.00-15.00

Min duktiga bror !

Inte nog med det så stack han på bandyträning 20.00-21.00 ^^

Sen va han hungrig som en varg,

tur att syrran stog redo med maten när han kom hem :D





Idag va Dennis slut i kroppen må jag lova,

han såg ut som ett lik när dom gick i morse hehe.




Bullen har ryggskott den stackaren, så han har konstant ont.

Så även om jag inte får lyft mer än 1 kg så gör jag de, för vill inte ha en Bullen som blir sängliggande!

Det fungerar även om det gör ont i magen på mig,

men jag menar som sakt hellre de än att Bullen blir mer sängliggande än nu !





Idag ska jag iväg ett tag innan Dennis kommer hem.

Jag tänkte gå på apoteket och ungdomsmottagningen så har man de gjort.







Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback