Hohoho ^^

Skrivet 2011-11-19 @ 08:16:22

Hejsan !

Idag är det en tidig lördag morgon ! :)
Men jag hoppas kunna somna om snart, Bullen ligger ju och sover så sött intill .

Vet ni , iPhone är bäst !

Nu sitter jag liksom och bloggar via men iPhone app ! ^^

Coolt va ?!

Då kan man ju blogga vart man än är !
Me like the iPhone :)

Igår kom Bullen hem från konferens kryssningen med sitt jobb .
Att man hinner sakna någon så mkt :)

Haha måste berätta en grymt rolig sak!

När Bullen kom hem, kollade jag på alla hans kvitton för jag va nyfiken på vad han köpt :p

Så står det SENAP på ett av kvittona :s

Jag utbrast : har du köpt senap på båten ? Vem fan åker på kryssning och köper ålands senap ?

Var på Bullen tyckte att de inte va konstigt ^^

Han e ju så gullig !!!! Hihi

Jag är såå glad , igår provade jag mina "skinny jeans" som jag inte har kunnat ha på 3-4 år .
Till min förvåning så kan jag ha dom nu !! :)

Har hittills gått ner 17 kg !

Näe nu ska jag sova .




Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback