Fundersam !

Skrivet 2011-11-25 @ 22:12:19

Hej !

Idag har jag och Bullen varit i Skärholmen :)
Jag köpte en huvtröja och mjukisar ,
sen köpte Bullen ett par Nike skor till mig :)

Han e bra fin min Bullen ^^

Juste glömde nämna att vi fikade hos mormor idag oxå :)
Bullens kommentar på vägen hem : "din mormor e fan grym på att förklara saker så jag förstår " hehe

Vi snackade om finska språket, Bullen fick bra svar och förklaringar av mormor :)

Sen åkte jag till Elise och Bullen gick hem för att vila :)

Nu e jag på bussen hem, som tar va 1 timme.

Mysigt !

" om de inte vore för fjortis tjejerna längst bak i bussen"

Suck hur orkar dom , sitter där bak och sjunger på "om sanningen ska fram , vill du ligga med mig då"

Jag blir mörkrädd ! :/

Inte undra på att dom blir våldtagna när dom inte annat gör en och ropar efter ...

Menar inte att de är tjejens fel !!!

Men dom här tjejerna e så fulla att dom skriker om att dom vill ha sex, dagen efter så anmäler dom killen för våldtäkt för dom kom på dagen efter att dom inte ville .

Jag ber till Gud lr nått att mina barn inte blir så!

Och att sönerna någonsin har sex med en tjej som inte är i sina sinnesfulla bruk!

Peace out för min del !

Pust....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback