Bra dagar i livet ...

Skrivet 2011-11-13 @ 09:46:40













Hejsan !

Igår va dessa två här hela dagen :D

Elise & Jerry heter dom föresten.

Dom kom på fika, men de sluta med middag och en fika till :D

hehe

Dom åkte vid 00.00 igår ^^

RIKTIGT KUL!

Har inte träffat Jerry på typ 100 år lr nått.

Han va typ ett litet barn sist ;)

Vi satt och pratade om för, livet i största allmänhet.

Säg något vi inte snackade om igår,

en riktig kanon dag !

Tror inte någon av oss hade tråkigt, jag har inte skrattat och smilat så mkt sen aa vet inte när. :D

Aaa vi måste göra om sådana dagar oftare !


Jerry och Elise kommer förbi och hämtar våran gamla soffa som Elise vill ha :D

Så vi får se hur länge dom blir kvar ,

hoppas dom blir kvar ett tag ^^


Sen har jag tvättstuga och städning på schemat idag oxå:D

Men just nu sitter jag och njuter av min yoghurt med citron smak ...

Mums mums !



See you !



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback