To day

Skrivet 2011-05-11 @ 04:22:09



Hejsan svejsan !

Idag är dt Onsdag, underbart för då är dt snart fredag :D

Igår kom jag inte iväg till skolan.
Det va helt sjuk, somnade 22.30 i måndags och vaknade upp 16.00 igår :O

Det va länge sen jag sov så länge .
Jag fattar inte hur jag kunde stänga av klockan utan att vara vaken,
För klockan står så jag måste kliva upp.

Och inte nog med dt så när jag vaknade hade förstås Bullen stuckit till jobbet .
Utan och väcka mig :O:P

Han hade fått panik då han vaknade klockan 7.00 han brukar gå upp 6.15 ca .
Så han tänkte inte på att väcka mig.
:D


Så när jag vaknade drog jag på mig kläderna och gick ut på baksidan och satte mig i solen
med trevliga grannar :D

Har blivit lite brun må jag lova ^^

Idag ska jag till skolan :D
Vaknade ju nu 03.30 och kunde inte somna om.
Men men, då blir dt ingen stress och hinna:P

Ska snart hoppa in i duschen då jag inte orkade igår, vart ju himla svettigt i solen igår:P

Sedan tänkte jag klä på mig och allt :D
Sen kan jag softa till vakna med the voice ! Kanon !


Have a nice day my friends :D

Peace ! 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback