The beauty

Skrivet 2011-05-18 @ 21:59:03




Helloj !

Idag har jag varit hemma, då jag kände mig dålig igår.
Och för att vi skulle till stan med skolan å dom visste inte när vi skulle vara tillbax.
Jag hade ju inbokat möte med personligt ombud idag :D

Dt gick bra där.
Har fått lite klarhet i saker och ting. :D
Ska dit i juni igen för att fixa lite med honom !


Sedan har jag städat & håller nu på med maten.


Fixat med alla papper och lite räkningar ^^

Lollo va här förut, hon fixade mina ögonbryn . Jätte nöjd med hur fina dom vart ! xD


Så imån ska jag fixa till mig lite :P
Inte för att jag ska göra något speciellt men är kul å fixa sig ibland.



Vi har självstudiedag imån, Tess kommer förbi ett tag på morgonen och snackar lite skit ^^






Nu en söt bild på Gizma :D





Näe nu ska jag fortsätta med maten :D





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback