Storhandla idag .

Skrivet 2011-05-28 @ 12:37:03







HejHejHej ! ^^


Idag vart jag väckt på VÄRLDENS mest underbaraste sätt!
Bullen satt på sängkanten på min sida och pussa på mig, kliade mig på ryggen :D
Sen serverade han oss frukost !

Har man inte en underbar kille lr ?


Älskar diig baby :D!


Idag ska vi storhandla med hjälp av världens bästa mamma :D
Massa mat och ny kastrul och stekpanna.

&

Har tvättstuga idag oxå .

Ikväll blir dt väl till att mysa hoppas jag :D
Känner mig så kärleksfull idag.:P
Va länge sen min morgon va så här positiv och lyckad .

Love to my Bullish!



Du är det finaste jag har ! ♥
Snart firar vi 2 år tillsammans, fast känns som vi varit tillsammans alltid!
Finns endast du i mitt hjärta & min själ.
Älskar dig nu och för alltid mitt fina fina hjärta !




Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback