Sömnbrist

Skrivet 2011-05-25 @ 02:41:27









Kan verkligen inte sova, nu har jag legat i sängen i 2 timmar utan att somna :/
Jag fattar inte.
Jag är jätte pigg just nu, men lovar att jag blir trött sen när jag kommit till skolan .
*suck*

Idag, lite senare ska jag hämta hem en diskmaskin :D
Söta Sandra (smulan) kör mig .

Så nu blir dt inget tjaffs om disken mer.
Bye bye! :P


Sen på lördag ska vi storhandla med mami :D
Och köpa nya köksmöbler !

Bullen´s bror är så gullig :D
Han sa förut att vi kunde låna 2500kr av honom, men när han hade fört över dom idag.
Och Bullen sa vi får göra en avbetalningsplan..
Skrev han bror (patrik) : Ni kan ta dom, har för mig att jag ändå är skyldig dig en tv.
Och den tv han snacka om är inte ens värd 300 kr :P

Innan Bullen ens hann svara skrev han: Ni får dom hur som helst !
Snacka om fin bror han har .

Jag sa till Bullen, då har patrik en VIP plats vid bordet:P
Som i London på tunnelbanan så om man köper ett dyrare busskort så är man alltid garanterad sittplats:P
HAHAHAH 
Oavsätt om någon sitter där.
*dom har dörrar till några 4 sätten liksom*


Igår va Sabrina (barndomsvän) här :D
Vi fikade och hade mysigt .
Hon är världens goaste tjej den där Sabrina ^^
Vi har alltså inte umgåtts sen vi va, aa du ca 10-14 år gamla skulle jag gissa.

Älskar när man får kontakt med ens "gamla" vänner :D
Och man känner att man fortfarande trivs ihop som då !


Idag ska jag till skolan lite tidigare tänkte jag, vet inte varför men är skönt och sitta å hänga ett tag innan lektionerna börjar :D

Måste bara messa Tess om hon oxå kommer lite tidigare .





Blir så irriterad på en viss person i skolan....
Hon snackar skit bakom min rygg.
Och lägger sig i mina studier, med att säga : Jag tycker Lina är borta hela tiden.
Jag fattar inte vad hennes problem är! 
Jag är den personen som kokar över, speciellt när hon låtsas som ingenting när jag är i skolan.
Gillar inte när man fan inte kan säga saker till den dt gäller.
Jag menar snart 40 år och kan inte sluta snacka om andras liv!

Dessuton så stämmer dt inte att jag är sällan i skolan!

Jag måste väl få vara hemma om jag är sjuk, diarrer *har stressmage*, när dt är utflykter med skolan.
Som infattar långa promenader, som min stora kropp inte orkar med.
Vilket alla borde fatta, eftersom jag ska genomgå magsäcksoperationen i okt/nov.

Usch, inga FALSKA människor i mitt liv.



Nog om dt :P
Jag längtar till i helgen, dels nya möblerna.
Och till att jag & min bröder ska gå och plantera nya blommor och dyrligt på deras mammas grav:D
*deras mamma va som min mamma, hon sa alltid bonusdotter till mig* :D
Och jag tänkte att dt kan vara bra för mina bröder att få prata ut och för mig med.
Min ena bror har inte pratat något om vad han känner sen hon gick bort 2008 .
Och man märker att han är ledsen över de, så klart !

Så det ska bli skönt och fixa där och ta med en picknick och prata lite alla 3 :D

Fatima va en underbar människa !
Älskar henne djupt.

 

♥ Syster Camilla & Fatima ! ♥





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback