Huhu

Skrivet 2011-05-15 @ 16:04:13




Tjaba !

Igår hade jag födelsedags fika :D
Lr aa va inte riktigt glad och nöjd då inte många kom.
Och vissa hörde inte ens av sig :(

Jag menar inte ens min moster och mina morbröder kunde ta sig tid för mig.
Då Bullens hela familj va här, och några föra helgen.

Kändes så sugit liksom.

Men så vände dt när jag smsade lille bror Anton som hade glömt.
Men han skrev, kommer direkt :D

Och så skrev han så här när jag sa hur ledsen och besviken jag va att inte ens hälften kom.
Som sa att dom skulle, och vissa inte ens svarade.

" Men syster jag kommer i alla fall för jag älskar dig och gör allt för dig,
sket i en lokal fest för detta och det är det värt ! "

:D Blev såååååå lycklig och glad !

Har så fin bror :D

Alla mina syskon är fina och bäst :D
Men Anton gjorde min dag igår !

Sen stannade han kvar och sov här, han vissade Bullen massa ny teknik .

Hade en mkt fascinerad Bullen igår natt :P
HEHE




Imorse vid 11 ringde Pappa och sa att han kommer förbi :D
Dock va inte syskonen och frun med, men han kom ju ändå till slut !

Får ju ett syskon om ca 6 veckor och hon har så ont i magen just nu, att hon bara ligger i sängen :( (frugan asso)

Sen när han och Anton stack, snackade jag och älskling lite.

Och jag grät lite men han höll om mig så fint :D
(grät inte om nått jag skrivit)


Och nu har vi varit och handlat lite mjölk i centrum, och hammburgare med alla saker till :D
Så blir lite fettis mat idag .

Imån är dt skola igen!
Hoppas jag är piggare denna vecka .
Ge mig energi någon/någonting :D


Ha dt bra !





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback