From Hate to Love

Skrivet 2011-05-21 @ 17:48:56











MysLördag :D!


Igår sov jag hos min vän Elise, så åkte jag hem vid 6 tiden i morse :D
Hände en sjuk grej på vägen hem! :S
När jag hade gått av i skarpnäck, så gick bara jag och en mörk snubbe av.
Jag märkte direkt att han va skum...
När vi kommer upp för sista rulltrappan och jag ska sväng ut för att gå till bussen mot norsborg.
Så tar han tag i min arm, och börjar snacka om att han vill vara med mig.
Att vi skulle vara så fina tillsammans och massa skit :O
Jag blir lätt panikslagen först.
Sen inser jag att han inte kommer ge sig och släppa mig.
Så jag får dampryck och knuffar honom så han ramlar baklänges i backen:P
Sen vände jag på klacken och gick snabbt.
Asso va fan gör en sådan idiot ute klockan 6.00 på en lördag morgon ?
Han va inte full lr nått, bara kraftigt efter^^


Sen när jag äntligen va hemma ca 8.45 :D
Sov min älskade Bullen som ett barn .
Så jag la mig ner och höll om honom, han vaknade till och ba:
När kom du ? Och såg chockad ut :P
Sen låg vi och höll om varandra i flera timmar !
Såååå underbart.

Jag berättade för honom vad som hade hänt.
Han vart chockad han med.

Sen så satt vi uppe ett tag å gick tillbax till sängen och höll om varandra till vi slocknade :D
MYS LÖRDAG !


Nu tänkte vi städa och fixa här hemma :D
Sen imån ska vi till min moster och fira kusin som jag är "gudmor" till :P
Hon fyller 10 år !
Tiden går så fort man hinner knappt med ^^






Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback