Dagen före min födelsedag

Skrivet 2011-05-04 @ 07:24:51



HejHej !

Här är våra fina katter :D

Helt plötsligt har vi 3 st katter ^^


Tayson!






Gizma!




Kenya som alla sett !







Imorgon är dt min födelsedag ! :D

Mamma ska komma hit och hälsa på våra nya bebisar .

Sen ska jag fira mig den 14 maj,

då av att min bästa killkompis ska ha sin fest den 7 maj :D

Juste, Bullens mor och gubbe + syster kommer på lördag och firar mig.

Eftersom Eva jobbar den 14 maj ^^



Kommer lägga ut lite bilder från London på Facebook :D
:Caroline Lina Ahola

Jag och Bullen ska sluta röka, lr vi diskuterade dt efter London resan.
Då vi upptäckte att dt inte är gott längre .

Men vi får väl se .


Idag ska vi på typ stadsvandring lr nått med skolan, jag kände starkt igår att min kropp inte orkar.

Inte efter allt promenerande i London,
så jag tänkte skita i att gå dit.

Och imån ska vi till hågelbyparken liksom.
Fattar inte detta,
Jag vill ha LEKTIONER och lära mig .

Inte lala runt på sånt hela tiden, känns som att dt blivit för mkt "utflykter"



Jenny & Dino kommer hit senare :D

Näe nu ska jag sova lite till, håller på att somna sittande :P



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback