Tjohoo

Skrivet 2011-03-15 @ 19:51:20








Hallojsan !

Igår vart dt inget bloggande för jag va helt slut , det tar verkligen på krafterna att gå i skolan :D
Idag gick vi lång dag ,
 när jag kom hem så tog jag tag i diskborsten och körde en runda i diskhon:P
Sedan vart jag så pepp att jag dammsög och skurade .
Hehe
Och efter en lång varm dusch känns dt allt bra att slappa :D
Dok finns dt ju somliga här hemma som sover .
Bullen : Väck mig om en kvart .
Joo tjena , har försökt men dt e ju noll respons ^^
Funderar på om jag ska dra en runda med kastrullocken ;P
Då kanske dt blir fart i gubben & den slappa katten.

Näee, då kommer han bara hämnas tillbax :P Asso Bullen !
Men men ...

Om jag ska ta och borsta håret och börja göra matlåda kanske, så dt oxå blir gjort .
Gillar när allt är klart så man kan slappa framför datan lr tvn.
Annars sitter jag bara och tänker, måste göra de och de och de så blir dt ändå inge slappa :D

Lovar att skriva något " underhållande " imorgon efter skolan ^^


Have a nice evening!

Ops , har läxa :O men dt fixar jag på 2 sek .

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback