Sorry

Skrivet 2011-03-17 @ 11:53:10



Hejsan .


Jag vet att jag lovade att blogg igår men jag han inte ens stå igång datan,
då jag pluggade lite matte :P
Och sen läste jag lite lätt om hur gastric bypass operation går till .
Och alla komplicationer m.m
Ska på info möta på måndag, inför eventuell operation. :D

Jag känner att detta är min sista utväg då jag inte kan röra mig,
för jag har ont över allt.
Så jag tror jag tar risken för annars kommer jag dö av min övervikt .
 
Så jag menar då tar jag hellre komplicationer än att dö lr hur fan man ska säga:P

Jag drömde inatt igen om att vi väntade barn :D
Och det får mig att känna ännu starkare för en operatinon .
För så överviktig som jag e kommer inte min kropp orka bära och föda ett barn =(

Och jag vill verkligen ha barn , har velat ha barn sen första stund jag såg Bullen .
Jag kände direkt att detta va mitt liv, och att detta är mannen som jag ska ha barn med .
Det ända som sätter stopp är min enorma övervikt .

Ibland kan jag känna doften av bebis i drömmen och den känslan att ha ett liv växande i magen .
Det e helt fantastiskt.

Kanske låter sjuk i huvudet , men ike sa nicke så ligger dt inte till ! ^^


Peace!


Kommentarer
Postat av: systeryster

du måste verkligen tänka ordentligt på det där med operation! länge länge, längre än du orkar. för det finns alltid risker! <3

2011-03-17 @ 20:22:29
URL: http://cecilialovela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback