Ny färg

Skrivet 2011-03-04 @ 23:44:47


PINK IS ME FAVORITE !




Halloj !

Fina naglar va ? :D
Jag har blivit smittad av min kära syster ,
jag har aldrig målat naglarna så här ofta .
Hmm, im maybe a women now :P
HAHA

Vi har ätit av den fantastiskt goda maten för ett tag sen .
Mums så fint dt satt i magen ^^
Ska väl glo på tv och trycka i oss godiset sen när man har lite plats .

Usch jag är så trött på detta hostande och snytande hela tiden,
fan min näsa e helt öm .
Får kladda på idomin salva när vi ska sova så kanske dt känns bättre imån :D

På söndag fyller lille bror Anton 17 år :O
Herregud vad tiden springer iväg ,
känns som att sprang med blöja och napp igår liksom .
Jag vet inte vad dt e med mig, men jag tycker alltid dt e lika overkligt när man ser någon efter flera år.
Och så har dom ju " förstås " vuxit, aa somliga har ju inte riktigt grepp om verkligheten ;P
Skämt och sido så e dt lite skrämmande dt där.

Huuu ...


Nu gick min kära Bullen och la sig i sängen för att " glo på tv "
Vet man ju vad dt betyder .
SOVA! ^^
Han vill smita undan från dt gegantiska disk berget som skriker i köket ;P

Jag funderar på om jag ska skura lite och göra rent badrummet , tänkte att grannarna kanske inte stödjer mitt städ beroende ^^

Juste fan , imån kommer min moster förbi på fika .
Då blir dt till å baka kladdkaka med rivna apelsin skal !
Rekommenderar att alla smakar dt , smakar precis som romerska bågar så JÄVELUSISKT gott !
Känns som att jag snackat om denna kaka vid tidigare tillfälle ...
Jaa , så här är dt å vara dement ! xD


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback